dinsdag 4 september 2012

4 september '12 : 'Ik ben ik'

Dag iedereen,
We zijn onze "nieuwe" klas al goed gewoon, we kennen al heel wat afspraken...
Helpertje van de dag was Jasmijn!
Bij het binnenkomen kregen we elk een grote steen, even voelen, even duwen op de steen, en dan
even stilworden ...
Een stil momentje bij het begin van de dag
Tijd om de handen uit de mouwen te halen, kwasten en verf en mengen maar! "Juf, hoe maak ik zwart?  vraagt Matteo.Op de resultaat strooit een glitterjuf natuurlijk pinkeltjes hé!

lekkere verjaardagstaarten bakken


 
Thema : IK BEN IK !
Ik ben uniek, ik ben de enige ik die zo ik is als ik.Ik mag tekenen op de tegels, ik ontdek kruipend, krabbelend en brabbelend de wereld. Ik lach, ik merk dat de anderen blij zijn als ik lach. Ik hoor geluiden die me rustig maken. Ik denk dat er veel dingen bestaan die ik nog niet ken. Ik geniet van het licht van de zon, ik hoor de vogels, ik voel de wind. Ik ben blij, ik ben van de wereld en de wereld is van mij. Ik heb getekend, ik heb iets betekend. IK BESTA ! ( uit ontvlambare vingers )




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten