donderdag 18 oktober 2012

Ik ben Thimen ....

Ik ben Thimen en eigenlijk wil ik het liefst terug naar school!
Maar van de dokter moet ik nog even thuis blijven. Toch wilde ik zo graag
mijn verhaal komen doen aan alle kindjes van mijn klas.
En dat deed hij, van het prikje in z'n voet, van de pleister op z'n buik...
We mochten vragen aan Thimen stellen: "Had je een pyjama aan in het ziekenhuis?"
"Deed het pijn ? "
Thimen tot na de herfstvakantie hoor !!


Vandaag werkten we rond groentjes : ruiken, schoonmaken van de groenten, bereiden van de groenten tot proeven... ( spruitjes, eigen gekweekte champignons, broccoli (uit ons verhaal!!), en worteltjes)


Het is donderdag en we hebben geluk : open deuren met onze "andere tweede kleuterklas", welkom maatjes van verleden jaar!

Tot Morgen allemaal!

linde geeft een boom aan thimen

blij dat thimen weer even bij ons is !

we houden van groenten

we leren hier gezond koken!


groenten tekenen juf? moeilijk hoor

zonder fouten

open deuren , met oortjes op!

Het eten is klaar !!!, komen eten !

raar maar waar, muisstil was het bij het proeven

En we doen zelf de vaat


2 opmerkingen:

  1. Thimen was zooo blij eens terug in de klas te zijn!!Hij heeft er van genoten!en hij vond het heel lief dat Linde een boom gemaakt heeft!!
    Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was inderdaad een kippenvelmoment, je kon duidelijk zien dat hij genoot om weer in de klas te zijn! Bijna herfstvakantie en dan kan thimen terug naar onze klas! Joepi

      Verwijderen