dinsdag 20 augustus 2013

Begint het ook al een beetje te kriebelen?

dag beste ouders,
dag beste kleuters,

Het nieuwe schooljaar nadert nu heel vlug, aanstaande vrijdag hebben we al "klusjesdag",
nog vlug voetjes op de speelplaats schilderen en slingers ophangen voor de kijkdag van zondag!


En inderdaad het kriebelt al een beetje om te kunnen starten, de eerste mail naar de ouders is vertrokken, de blog komt weer tot leven, thema's zweven door mijn hoofd...

Benieuwd ook, ben ik , om jullie beter te leren kennen, natuurlijk zag ik jullie al op de speelplaats, en in de eetzaal, misschien deed ik al eens je veter dicht op de speelplaats, misschien kon ik je al
eens op de arm tot in jullie gang dragen omdat het afscheid even moeilijk was...

maar jullie zijn gegroeid, klaar voor de tweede kleuterklas
ik kijk er al naar uit
en hoop zo dat het bij jullie ook zo is

in de klas staan lege kaders, daar mag jullie foto straks in ( ik ben er! ik ben er niet!)
de heen- en weerboekjes liggen klaar om  die zondag aan jullie te geven
klaar om een symbool te kiezen

Apetrots ben ik om jullie te melden dat in de andere tweede kleuterklas mijn eigen dochter
de juf is, Elise wordt nu mijn collega. Samen hebben we al heel wat over het onderwijs gepraat, idee├źn uitgewisseld . We willen starten!

daarom heet ik jullie en jullie ouders
en ook grootouders
en ook vrienden
hartelijk welkom in onze schatkist!

tot dan
jullie juf karin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten