donderdag 21 november 2013

juf is 50!

"juf, ik heb een tekening voor jou", juf , ik heb een kaart in mijn heen- en weerboekje voor je!

Het is zalig om jarig te zijn, een beetje trots en hopelijk ook nog "hip" genoeg op mijn vijftigste om
een "jonge" juf bij mijn kleuters te zijn, te kunnen gek doen, nog mee te springen en te zingen met mijn jonge volkje.

In de klas hoor ik opeens een fijn, lief stemmetje dat begint te zingen :"happy birthday" to you . Niet luid, maar freeel en stil, en op het einde van het liedje zachtjes "hiep , hiep, ...hoera"

Zo mooi! Dit is genieten met mijn kleuters. In de namiddag had ik dan een verrassing voor hen, samen met de klas van Juf Elise hebben we voor alle tweede klassers pannenkoeken gebakken.

Nu kijk ik genietend met mijn familie terug op een zalige dag in de school, dank kleuters, dank collega's!
juf Karin




en de jarige job gaat nooit verloren, trek hem aan z'n oren, van achter en van voren! 


vuurwerk voro de juf !


juf, kan jij een pannenkoek opgooien?




feest in de klas!











1 opmerking: