zaterdag 7 december 2013

een tipje van de sluier...

dag iedereen
nu het ouder- en grootouderfeest voorbij is... nu ja, voorbij?
Dagelijks zie ik mijn kleuters nog dansen op de liedjes van het feest
dagelijks zie ik iemand die hondjes kunstjes leert, dagelijks zie ik kleuters die zich spiegelen , verzorgers passeren ook nogal regelmatig de revue...
activiteiten die blijkbaar bij ons, leerkrachten,
maar ook bij kleuters blijven nazinderen

dank voor de mooie verhalen in de "ik-boekjes"

dus, nu het ouder- en grootouderfeest voorbij is
zijn we ons heel zacht aan het voorbereiden op het kerstfeest
pakjes aankopen , foto's nemen, briefje maken, boompje plaatsen
wat leuk en sfeervol deze periode!


kerstboom plaatsen in de klas

en joren dacht dat hij geen kerstboom kon schilderen! dank voor dit prachtwerk!!




een engeltje in de klas

onze eigen sterrenwinkel gaat open!

kerstballen maken











kerstboomspel


ik blaas je alle geluk van de wereld toe




ook de deur van onze klas kreeg een nieuwe look

Geen opmerkingen:

Een reactie posten