woensdag 18 december 2013

kerstfeest in de klas

Wat een sfeervolle dag!
"juf, 't is hier romantisch" zegt Alexia, beetje geurkaarsjes, beetje muziek, véél sfeer, véél kleuters, véél pakjes
het ideale recept voor het maken van een feest, neen, niet zomaar een feest , een kerstfeest, samen in de klas met je juf, lukken eten ( gisteren met oma simonne gebakken in de klas), popcorn maken ( ruikt heerlijk), kerstmuziek ( parampapampam),en dan pakjes uitwisselen ( juf, de mijn pakje kan NIET voor een jongen hoor, juf mijn pak is het grootste, juf mijn pak is "fijn", juf mijn pakje ligt onderaan, juf ik wil de eerste)

oef, even afstand nemen en genieten van die spannende gezichtjes
pakjes open maken, neen , niet voorzichtig het papier eraf nemen
eraf scheuren !, strikjes in de prullenmand
genieten van mijn geschenkje
en knuffelen met het klasgenootje vanwie het pakje kwam

dit, mocht een hele schooldag lang duren
zaaaaaaaaaaalige (kerst)
tot morgen
jullie juf karin


handjes wassen voor hulp bij het lukken bakken


worstjes rollen voor de lukken


drie generaties in één klas! oma simonne, kleuterjuf elise en mama juf karin









op wandel met de koe





bijna winter, ik speel in de sneeuw!

de feestdis op wacht


pakjesspel

bijna winter !

ik zoek mijn plekje


dat moet "lukken"

maisy deelt de koekjes uit

lekker!

popcorn maken


ik mag al zelf uitschenken

via muzikaal pak geschenkjes uitwisselen

zijn we nieuwsgierig? ja , we zijn nieuwsgierig !

zijn we blij? ja we zijn blij!

dank je wel, jij gaf me zo'n mooi geschenk...dat vergeet ik niet gauw

zachtjes openen , beetje spanning erin houden

dank je maisy


beste maat, dank voor je kerstgeschenk

even omdraaien voor de foto




ikk blij!

een halve schooldag is zo om, tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten