vrijdag 14 februari 2014

warme gevoelens!

Veertien februari, Valentijntje...

rode hartjes, vriendschap, kriebeltjes, lief zijn voor mekaar
het zit zo kinderlijk lief in mekaar
Tristan wilde zo graag op Valentijn iets geven aan Milla, een knuffelbeer
beetje beschaamd, maar oooooo, zo lief!

Wij hebben het speels gehouden, springende hartjes op onze hartenkroon
een groot hart vol vlinders in de buik...

maar vooral "leren" hoe we met elkaar liefdevol kunnen omgaan.
Welkom in onze hartenklas :
deze foto is genomen op de 14-de. februari, er hangt liefde in de lucht

ik geef jou een beertje!

en een zoen

dank je tristan

love is in the air!

een hart van goud

ik zoek een woord, een heel nieuw woord, een woord dat zeggen wil, dat je de liefste bent!

hartjes prikken voor onze kroon

ik hou van papa die me op z'n schoenen door de kamer stapt!Ik hou van de regen op mijn paraplu!

een echt "werk"moment in de klas

zelfs de kledij straalde valentijn uit!

de oogjes ook trouwens!


jawel, terug THUIS!! ons Diewke!! welkom in de klas

ik voel vlinders in mijn buik, eentje is ontsnapt


zo mag ik naar huis!


dansen op "amor"



wil je met me dansen leander? (zie je die rode wangetjes?)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten