zaterdag 9 januari 2016

project tea-room : welkom bij de spookjes!

Al jaren organiseert JufAriane met haar klas een tea-room, omdat wij een parallelklas zijn werken wij natuurlijk hetzelfde thema uit , de kleuters kozen helemaal zelf de naam !
Iedereen welkom "bij de spookjes"

raar maar waar , dit hadden we al voor de kerstvakantie gemaakt, een zesde zintuig?


onze winkel is nu tearoom, afwassen, servetten vouwen, bestellen...

bord versieren

mijn fantasiespook

geld meenemen naar de tearoom

wat willen jullie eten?


behendig zijn met een dienblad


eten uitzoeken met de i pad


ik stempel "spook"












we schrijven "spook"

via woordkaarten schrijven we allerlei woorden op het bord


een spookje of een engeltje?


ik was "koning" op zes januari!

niet simpel hoor zo balanceren met een bord

maar met de glimlach


drie borden!



hoe dekken we de tafel?

versieren van het bord


ik ben jarig, we maken spaghetti



apetrots op mijn bord!

wij tekenen spookjes

daar kan ik van genieten, een brede glimlach bij de obers!


een spookje van loombandjes, ook thuis leeft dit thema!

éééééén kopje koffie!





handjes wassen en dan balletjes rollen


paprika snijden








kleuters wassen zelf af

ik ben ober twee!

ik ben kok

lekker!

proficiat Milan met je verjaardag!









niet simpel hoor spaghetti op je vorkje draaien!



ik kom je iets vertellen voor je verjaardag


ik zing een lied voor jou

hiep hiep hoera!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten