vrijdag 10 november 2017

Sint Maarten zijn verjaardag!

Sint en Piet vieren, de liedjes van vroeger, pannenkoeken en warme chocolademelk. Geschenkjes kiezen en misschien krijgen... een heerlijk thema om uit te werken in de klas en de school.
Dit jaar vond Sint onze school niet gemakkelijk, hij had dan ook domme piet meegebracht. Alhoewel, ik vond het ook wel "leuke piet". Geniet van ons heerlijk samenzijn , met aan het einde van de rode loper : sint en piet op de ereplek!
We bellen met de sint

speelgoed meebrengen van thuis om een speelgoedwinkel te maken


Hallo sint, jawel ik ben jarig , hoe weet jij dat? 
   
Paard van de sint maken




afdruk van de witte handschoen van de sint 







Op het lijntje knippen voor de staart van het paard 




Ik ben zwarte piet, ik moest helpen om geschenken door de schoorsteen te gooien


we wachten op de sint en piet





Opeens krijgen we telefoon , piet en sint vinden onze school niet! 


Piet gebruikt een kaart van Duitsland, piet toch! 


Wij tonen je wel de weg Sint! 




Ik mag de staf van de sint helpen vasthouden







Ook de directeur moet op het "matje" bij de sint



Sintliedjes zingen: zie ginds komt de stoomboot


Tekenen met houtskool




Bouwen met opdrachtkaarten






Schrijven naar de sint



Quiten maakt een tekening voor de sint 

en hij is er trots op

Ewoud tekent kleine spiekpietjes 

Een hand van de Sint! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten